Curso

Introducció a Hegel

Fecha de inicio 4.3.2020

Fecha fin 25.3.2020

Horario de 18:30h a 20:30h

Lugar La Central del Raval


El curs es planteja com una introducció al pensament de Hegel remarcant, en especial, la seva comprensió "dialèctica" del real. Es farà especial èmfasi en la dimensió pràctica (ètica, política, històrica) de la seva filosofia, subratllant la potencialitat dels seus conceptes per entendre encara bona part dels problemes actuals. 

Des d’un punt de vista metodològic el seminari es desenvoluparà a partir de la lectura i discussió d’una antologia de textos del mateix Hegel sobre els diversos àmbits del seu pensament.


Salvi Turró i Tomàs (Barcelona, 1956) és filòsof i escriptor, doctor en filosofia i professor de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. Va obtenir el grau de llicenciatura el 1978 amb la tesi Descartes y los orígenes de la moderidad, dirigida pel Dr. Emilio Lledó. Es va doctorar en filosofia el 1985 amb la tesi Antecedentes kantianos de la filosofía del espíritu, dirigida per Ramon Valls. Ha coordinat diversos programes de doctorat de la Facultat, ha estat investigador principal dels projectes El modelo transcendental en la filosofía moderna y contemporánea (1998-2001) i Fundamentación y facticidad (2003-06).


Calendari: Els dimecres 4, 11, 18 i 25 de març, de 18:30h a 20:30h
Preu: 80 euros
Informació i reserves: academia@lacentral.com / 93 550 46 01

Les inscripcions només seran definitives una vegada s’hagi efectuat el pagament del curs. Els antics alumnes  tenen un 5% de descompte. 
Després de la primera sessió, no es reemborsarà l’import del curs. En cas de no poder assistir al curs, caldrà avisar amb un mínim de 48h d’antelació. En cas contrari, es reemborsarà només la meitat de l’import. 
Si les circumstàncies ho requereixen, la programació dels cursos pot ser modificada. 
La targeta de client és vàlida pels cursos de l’Acadèmia.

 
An error has occurred. Reload 🗙